Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z lipiec, 2017

Słoneczna niedziala

Dziś jest piękna, słoneczna niedziela.
Teresa w nowej rudej fryzurze wybrała się na krótki spacer. Spotkała tam mnie, więc zrobiłem jej kilka zdjęć :)

Barbie Super Star 1988

Witam. Dziś przedstawię wam moją gwiazdę, czyli Super Star Barbie z 1988 roku. To obecnie moja najstarsza lalka Barbie. Jest Ona tylko o 3 lata mlodsza niż ja a trzyma sie bardzo dobrze. Przyjechała w stanie idealnym, ma  cały oryginalny strój który jest tak zaprojektowany by nosić go na kilka sposobów. Ja nie lubie długich sukni, ale ta mi sie bardzo podoba bo jest bardzo zwiewna i seksowna. Fryzura to piękne długie złociste loki które dobrze się układają. Oto Ona moja super gwiazda  ....

Troll Barbie 1992

Kim jest troll internetowy to każdy wie. Wczoraj z takim właśnie ,,zjawiskiem,,  i ja się spotkałem. Na szczescie otaczają mnie mądrzy i fajni ludzie, dzięki którym zero wrażenia  wywarła na mnie ta sytuacja. A trollowi dedykuje ten post ...
W dużej paczce lalek przybyła wlasnie Troll Barbie z 1992 roku. Byłem jej bardzo ciekaw bo wczesniej nie widziałem jej zdjeć i mgliście kojarzyłem. Przybyła do mnie  w idealnym stanie i w fajnym stroju. Ubrana jest w czarne  leginsy , bluze. Jedno i drugie zdobi wizerunek trolla, podobnie tez jak spore kolczyki. Jest to dość wyjatkowe odzienie jak na Barbie,  ktora zazwyczaj ubiera różowe sukienki. Strój ten jak  i kolczyki nadają jej wyjątkowości. Sama Barbie to zwykła blondynka o pięknych włosach i nudnym makijażu oczu. Lalka ta jest dla mnie wyjątkowa wiec zostanie u mnie na zawsw. Same trolle w bajkach zazwyczaj ukrywają sie w cieniu lasu. Wiec tez takie zrobiłem tej Barbie zdjecia, w ukryciu między drzewami.

Barbie Hollywood Hair 1993

Dzisiejsza piękność dotarła do mnie w  zestawie lalek z lat 90. O zestaw ten musiałem walczyć z handlarami które grasują po internecie i wykupują wszystko co fajniejsze by sprzedać to pózniej dużo drożej. Bardzo tego nie lubie. Ale udało się, przebiłem oferte i Barbie są moje. Zestaw lalek przybył do mnie w  bardzo dobrym stanie. Obrazuje to jak kiedyś dzieci super dbały o zabawki. Lalki po 2010 roku czesto można oglądać na portalach aukcyjnych bardzo zniszczone bez org strojów i z obcietymi włosami. Tymczasem lalki z lat 90 docierają do mnie w super kondycji. Ale wracając do gwiazdy tego postu to Barbie Hollywood Hair z 1993 roku. Przyjechała w pełnym ekwipunku z włosami sięgajacymi połowy łydek ;) Lalka jest urocza ale nie umywa się niestety do popularności Totally Hair z 1992 roku. Co dziwi bo jest ciekawszą lalką z fajnym strojem ktòry można zakładać na różne sposoby. Ja osobiście mam bzika na punkcie tak długich włosów więc dla mnie i Ona jest nie lada gratką. Ps: w zestawie była…

Letni spacer Skipper

Skipper wykorzystująć słoneczny dzień wybrała się na spacer po parku. Po cieżkich dniach potrzeba jej trochę odpoczynku i relaksu. 

Barbie Cut and Style 1994 Brunette

Witam. Wczorajsze odwiedziny na targu nie przyniosły nic ciekawego. Znalazłem tylko ruchomą fashinistke na dawczynie ciałka. Za to pobliski lumpeks mnie zaskoczył... Juz z daleka zauwazyłem ze z koszyka z zabawkami wystaje Barbie i to brunetka. Mialem nadzieje ze bedzie to wymarzona Whitney. Serce waliło mi jak głupie. Okazało się ze to Barbie cute and style 1994. Ona jednam mnie bardzo ucieszyła, zwłaszcza ze kosztowała całe 5 złotych. Włosy były w dramatycznym stanie ale za to miała swoją biżuterię. Dziś  po małym SPA zabrałem ją  nad jezioro. Jest taka piękna. Zobaczcie sami.

Barbie Swan Lake 2003

Dzisiejsze odwiedziny na targu zakończyły sie bez wiekszego sukcesu. Dorwałem tylko taką lalke, chyba Barbie Swan Lake z 2003 roku. Chyba :) Zapłaciłem za nią całą złotowke wiec warto było. Włosy po SPA idealne. Miała na sobie taką róźową sukienke od Mattela. Po praniu nawet stroj mi sie podoba a i Barbie bardzo on pasuje. Jak ktoś rozpoznaje co to za lalka i sukienka prosze o info ;)  Xoxo

2x Totally Hair

Hejka. Na dniach ku mojejmu zadziwieniu upolowałem drugą Barbie Totally Hair i to za grosze. Jeszcze bardziej sie zdziwiłem gdy okazało się ze wygląda inaczej niz ta którą mam u siebie... Jak sie okazało jedną wyprodukowano w Chinach a drugą w Malezji. Stad ogólne róznice w wyglądzie, mimo iz to ten sam model. Lalki mają inny kształt głowy, i jest ona z innych tworzych. Wlosy róznią sie kolorem i długoscią grzywy. No i oczywiście makijaz jest najbardziej widoczną róznicą miedzy nimi. Kolczyki mają identyczne. Moja nowa totalka po szybkim spa jest  w bardzo dobrym stanie. Jedyny defekt, to skrocone włosy do wysokosci połowy łydek :( Szkoda ale i tak bardzo mi sie podoba. XOXO Barbie Totally Hair 1992 (Po lewej made in Malysia a po prawej made in China)

Barbie Cute N Style 1994

W pewny sobotni, bardzo deszczowy poranek wybrałem sie na mój ulubiony rynek. Tam w strugach deszczu u handlarzy badziewiem ujrzalem trupka superstarki. Ubrana była w dziwna sukienke ksieżniczki a na glowie miala cos w rodzaju dreda z wodorostami. Kosztowała całe 2 złote, wiec długo nie myślałem nad zakupem. W domu po wstepnym moczeniu rozpoznałem w niej Barbie cute n style z pełną długością włosów i biżuterią. Ciało i włosy okazaly sie w bardzo dobrym stanie.  Po SPA lalka znów zachwyca, a dzieki uprzejmosci Agnieszki z Rubinowego domu posiada tez górna garderobe. Moja stylizacja lalki jest lekko nowoczesniejsza niz pudelkowa ale kolorystycznie i stylowo do niej pasuje. Bardzo lubię tą lalke...