Przejdź do głównej zawartości

Barbie Super Star 1988

Witam.

 Dziś przedstawię wam moją gwiazdę, czyli Super Star Barbie z 1988 roku. To obecnie moja najstarsza lalka Barbie. Jest Ona tylko o 3 lata mlodsza niż ja a trzyma sie bardzo dobrze. Przyjechała w stanie idealnym, ma  cały oryginalny strój który jest tak zaprojektowany by nosić go na kilka sposobów. Ja nie lubie długich sukni, ale ta mi sie bardzo podoba bo jest bardzo zwiewna i seksowna. Fryzura to piękne długie złociste loki które dobrze się układają. Oto Ona moja super gwiazda  ....

Komentarze

  1. Prawdziwa gwiazda.
    Wszystko ma piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Młodość mi się przypomniała... takie właśnie gwiazdy były przedmiotem mojego pożądania... Włosy też miała w takim nienaruszonym stanie, czy użyłeś swoich magicznych receptur SPA? ;-)
    Gratuluję takiego cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę... masz kolejną lalkę z mojej listy marzeń! Gratuluję zdobyczy i zazdroszczę jednocześnie ;) Ona jest taka urocza z tymi gwiazdkami w oczach ♡ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. To pierwsza Barbie jaką dostałam na gwiazdkę i choć dużo już wody w rzece upłynęło i lalki już od wielu lat nie mam to gdy ją widzę na fotkach mam w brzuchu motyle;-))))))) jest obiektem moich marzeń aby jeszcze ją dostać. To moja ulubienica:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękna, to pierwsza Barbie jaką dostałam w dzieciństwie. Nie przetrwała niestety zabaw z młodszymi siostrami, ale po latach kupiłam ją w stanie idealnym. Dla mnie to najpiękniejsza Barbie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowe Ja

Teresa przeszła metamorfoze. Ostatni rok ciężko nad sobą pracowała. Nad kondycja i fizyczna i psychiczną. Madtrzejsza o nowe doświadczenia z większym optymizmem patrzy w przyszłość. 

Barbie Teresa Hollywood Hair 1992

Oto wyjątkowa Hollywood Teresa z 1992. Ubrałem ją w idealnie pasująca sukienke od Mattel. Poznaje ktoś co to za kreacja? Na żywo Teresa jest bardzo piękna a jej włosy zachowane idealnie. 

All American Barbie 1991

Hej W stanie dość trupim, trafiła do mnie Barbie All American. Lalka o pięknej urodzie poczatku lat 90.  Ogromna fryzura, krótka grzywka i fajna bizuteria to jej znak rozpoznawczy. Pierscionek i klipsy kolczyków ma takie same jak Totally Hair. O to jak udalo mi się ją odswieżyć....