Przejdź do głównej zawartości

Barbie Super Star 1988

Witam.

 Dziś przedstawię wam moją gwiazdę, czyli Super Star Barbie z 1988 roku. To obecnie moja najstarsza lalka Barbie. Jest Ona tylko o 3 lata mlodsza niż ja a trzyma sie bardzo dobrze. Przyjechała w stanie idealnym, ma  cały oryginalny strój który jest tak zaprojektowany by nosić go na kilka sposobów. Ja nie lubie długich sukni, ale ta mi sie bardzo podoba bo jest bardzo zwiewna i seksowna. Fryzura to piękne długie złociste loki które dobrze się układają. Oto Ona moja super gwiazda  ....

Komentarze

  1. Prawdziwa gwiazda.
    Wszystko ma piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Młodość mi się przypomniała... takie właśnie gwiazdy były przedmiotem mojego pożądania... Włosy też miała w takim nienaruszonym stanie, czy użyłeś swoich magicznych receptur SPA? ;-)
    Gratuluję takiego cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko lekko musiałem je odswiezyc ;)

      Usuń
  3. Nie wierzę... masz kolejną lalkę z mojej listy marzeń! Gratuluję zdobyczy i zazdroszczę jednocześnie ;) Ona jest taka urocza z tymi gwiazdkami w oczach ♡ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Totally Hair Barbie 1992

Siemka. Jako pierwszą lalkę na moim blogu przedstawię królową wśród Barbie. Absolutny hit sprzedażowy i ikonę lat 90. Totally Hair Barbie dotarła do mnie z olx w o dziwo stanie jakby ktoś ją wyciągnął z opakowania miesiąc temu. Włosy były tylko lekko poplątane, stawy nie wyrobione a ubranie i biżuteria w całości. Nie sprzedawał jej kolekcjoner, tylko dziewczyna która bawiła się tą lalką 25 lat temu i  dostała ją od ciotki z Włoch. Jej cena była tak dobra, ze nie wspomnę ile zapłaciłem. Osóbka ta ma jeszcze inne lalki w super stanie, mogę dać namiar :D  Najbardziej zadziwiły mnie materiałowe oryginalne majteczki pod sukienką. Lalka jest w cudnym stanie a po delikatnym SPA wygląda jak nowa z pudełka. Brakowało jej tylko bucików i akcesoriów do upinania włosów. Co o niej sądzę ? Kiedyś myślałem ze to nie moja bajka, aż ją wyciągnąłem z paczki po impulsywnym zakupie :) Teraz jestem zakochany w jej mocnym stylu i na pewno pozostanie na zawsze jako ozdoba kolekcji. Jest kwintesencją stylu B…

Zaczynam...

Cześć jestem Andrzej. Po kilku miesiącach zbierania się, dziś czyli w pierwszy dzień lata zakładam mojego bloga. Będę tu pisał o moich lalkach, przemyśleniach i spostrzeżeniach na ich temat. Robie to zupełnie dla funu i by mieć kontakt z innymi wielbicielami lalek. Moja miłość do Barbie rozpoczeła się jakies 25 latemu, gdy jako mały chlopiec zobaczyłem te piękności za szybą segmentu u moich kuzynek. Miały ich kilka sztuk i były niesamowite. Po dziś dzień je pamietam. Długo o nich marzyłem az wreszcie za sprawą zbrodni, bedąc w zerówce ukradłem lalkę z półki z zabawkami w szkole. W domu ukrywałem ją za szafą bo wiedziałem ze nikt mnie nie pochwali za ten czyn. Po jakimś czasie namówiłem rodziców na lalke od nich i potem juz regularnie miałem tego typu prezenty. Wiec w sumie moje Barbiowe dzieciństwo było spełnione. Dziś kupuje to co mi się podoba nie patrząc na wartość kolekcjonerską. Pudełek nie uznaje, bo to jak związek na odległość. Lalki szanuje, odswieżam i fotografuje dla przyjem…

Ale mam nosa!

Witam.
Wczoraj z samego rana pojechałem na mój ulubiony rynek, bez śniadania i niestety trochę  póżniej niż zwykle. Na jednym z wielu stoisk , pod stertą maskotek znalazłem  wyczekiwaną Barbie Jewel Hair Mermaid z 1995 roku. Byłem  w takim szoku ze az rozbolała mnie głowa z wrażenia no i z radości. Niestety szczęscie nie trwało długo... bo mimo niskiej ceny, idealnego stanu ciała i włosów lalka miała uszkodzony nosek. Załamałem się i postanowiłem Barbie przeznaczyć na dawce ciała dla innej lalki. Głowę natomiast by szybko zapomniec o całej sytuacji chciałem wywalić. Jednak kilka osób na forum poradziło by nosek poprostu trochę spiłowac. Nie bardzo wierząc w ten pomysł, zabrałem sie do pracy. Niczym prawdziwy lekarz medycyny estetycznej nadałem nowy, mniejszy kształt noskowi Barbie. Spiłowalem brzydkie uszkodzenie a moja lalka stała się wyjątkowa i znowu piękna. Jewel Hair robi na żywo ogromne wrażenie dzięki bardzo długim i zadbanym włosom. Nawet Totally Hair wygłada przy niej na skr…