Przejdź do głównej zawartości

Barbie Hollywood Hair 1993

Dzisiejsza piękność dotarła do mnie w  zestawie lalek z lat 90. O zestaw ten musiałem walczyć z handlarami które grasują po internecie i wykupują wszystko co fajniejsze by sprzedać to pózniej dużo drożej. Bardzo tego nie lubie. Ale udało się, przebiłem oferte i Barbie są moje. Zestaw lalek przybył do mnie w  bardzo dobrym stanie. Obrazuje to jak kiedyś dzieci super dbały o zabawki. Lalki po 2010 roku czesto można oglądać na portalach aukcyjnych bardzo zniszczone bez org strojów i z obcietymi włosami. Tymczasem lalki z lat 90 docierają do mnie w super kondycji. Ale wracając do gwiazdy tego postu to Barbie Hollywood Hair z 1993 roku. Przyjechała w pełnym ekwipunku z włosami sięgajacymi połowy łydek ;) Lalka jest urocza ale nie umywa się niestety do popularności Totally Hair z 1992 roku. Co dziwi bo jest ciekawszą lalką z fajnym strojem ktòry można zakładać na różne sposoby. Ja osobiście mam bzika na punkcie tak długich włosów więc dla mnie i Ona jest nie lada gratką. Ps: w zestawie była kolejna Barbie Totally Hair równiez w super stanie, to juz moja trzecia ;)


Komentarze

  1. Oj tak, kiedyś inaczej się dbało o te lalki, były nielada rarytasami. Oczywiście nie każdy tak dbał, ale więcej dzieci niż w dzisiejszych czasach gdzie wszystko dostępne jest, tylko kasę mieć.

    Fajnie, że Hollywood ma swoje ciuszki i długość włosów.

    A Totalki każda w innej fryzurze, fajowo ;-)
    Środkowa najbardziej mi się widzi, bo niby te same a każda czymś się różni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Totally Hair Barbie 1992

Siemka. Jako pierwszą lalkę na moim blogu przedstawię królową wśród Barbie. Absolutny hit sprzedażowy i ikonę lat 90. Totally Hair Barbie dotarła do mnie z olx w o dziwo stanie jakby ktoś ją wyciągnął z opakowania miesiąc temu. Włosy były tylko lekko poplątane, stawy nie wyrobione a ubranie i biżuteria w całości. Nie sprzedawał jej kolekcjoner, tylko dziewczyna która bawiła się tą lalką 25 lat temu i  dostała ją od ciotki z Włoch. Jej cena była tak dobra, ze nie wspomnę ile zapłaciłem. Osóbka ta ma jeszcze inne lalki w super stanie, mogę dać namiar :D  Najbardziej zadziwiły mnie materiałowe oryginalne majteczki pod sukienką. Lalka jest w cudnym stanie a po delikatnym SPA wygląda jak nowa z pudełka. Brakowało jej tylko bucików i akcesoriów do upinania włosów. Co o niej sądzę ? Kiedyś myślałem ze to nie moja bajka, aż ją wyciągnąłem z paczki po impulsywnym zakupie :) Teraz jestem zakochany w jej mocnym stylu i na pewno pozostanie na zawsze jako ozdoba kolekcji. Jest kwintesencją stylu B…

Zaczynam...

Cześć jestem Andrzej. Po kilku miesiącach zbierania się, dziś czyli w pierwszy dzień lata zakładam mojego bloga. Będę tu pisał o moich lalkach, przemyśleniach i spostrzeżeniach na ich temat. Robie to zupełnie dla funu i by mieć kontakt z innymi wielbicielami lalek. Moja miłość do Barbie rozpoczeła się jakies 25 latemu, gdy jako mały chlopiec zobaczyłem te piękności za szybą segmentu u moich kuzynek. Miały ich kilka sztuk i były niesamowite. Po dziś dzień je pamietam. Długo o nich marzyłem az wreszcie za sprawą zbrodni, bedąc w zerówce ukradłem lalkę z półki z zabawkami w szkole. W domu ukrywałem ją za szafą bo wiedziałem ze nikt mnie nie pochwali za ten czyn. Po jakimś czasie namówiłem rodziców na lalke od nich i potem juz regularnie miałem tego typu prezenty. Wiec w sumie moje Barbiowe dzieciństwo było spełnione. Dziś kupuje to co mi się podoba nie patrząc na wartość kolekcjonerską. Pudełek nie uznaje, bo to jak związek na odległość. Lalki szanuje, odswieżam i fotografuje dla przyjem…

Ale mam nosa!

Witam.
Wczoraj z samego rana pojechałem na mój ulubiony rynek, bez śniadania i niestety trochę  póżniej niż zwykle. Na jednym z wielu stoisk , pod stertą maskotek znalazłem  wyczekiwaną Barbie Jewel Hair Mermaid z 1995 roku. Byłem  w takim szoku ze az rozbolała mnie głowa z wrażenia no i z radości. Niestety szczęscie nie trwało długo... bo mimo niskiej ceny, idealnego stanu ciała i włosów lalka miała uszkodzony nosek. Załamałem się i postanowiłem Barbie przeznaczyć na dawce ciała dla innej lalki. Głowę natomiast by szybko zapomniec o całej sytuacji chciałem wywalić. Jednak kilka osób na forum poradziło by nosek poprostu trochę spiłowac. Nie bardzo wierząc w ten pomysł, zabrałem sie do pracy. Niczym prawdziwy lekarz medycyny estetycznej nadałem nowy, mniejszy kształt noskowi Barbie. Spiłowalem brzydkie uszkodzenie a moja lalka stała się wyjątkowa i znowu piękna. Jewel Hair robi na żywo ogromne wrażenie dzięki bardzo długim i zadbanym włosom. Nawet Totally Hair wygłada przy niej na skr…