Przejdź do głównej zawartości

Barbie Hollywood Hair 1993

Dzisiejsza piękność dotarła do mnie w  zestawie lalek z lat 90. O zestaw ten musiałem walczyć z handlarami które grasują po internecie i wykupują wszystko co fajniejsze by sprzedać to pózniej dużo drożej. Bardzo tego nie lubie. Ale udało się, przebiłem oferte i Barbie są moje. Zestaw lalek przybył do mnie w  bardzo dobrym stanie. Obrazuje to jak kiedyś dzieci super dbały o zabawki. Lalki po 2010 roku czesto można oglądać na portalach aukcyjnych bardzo zniszczone bez org strojów i z obcietymi włosami. Tymczasem lalki z lat 90 docierają do mnie w super kondycji. Ale wracając do gwiazdy tego postu to Barbie Hollywood Hair z 1993 roku. Przyjechała w pełnym ekwipunku z włosami sięgajacymi połowy łydek ;) Lalka jest urocza ale nie umywa się niestety do popularności Totally Hair z 1992 roku. Co dziwi bo jest ciekawszą lalką z fajnym strojem ktòry można zakładać na różne sposoby. Ja osobiście mam bzika na punkcie tak długich włosów więc dla mnie i Ona jest nie lada gratką. Ps: w zestawie była kolejna Barbie Totally Hair równiez w super stanie, to juz moja trzecia ;)


Komentarze

  1. Oj tak, kiedyś inaczej się dbało o te lalki, były nielada rarytasami. Oczywiście nie każdy tak dbał, ale więcej dzieci niż w dzisiejszych czasach gdzie wszystko dostępne jest, tylko kasę mieć.

    Fajnie, że Hollywood ma swoje ciuszki i długość włosów.

    A Totalki każda w innej fryzurze, fajowo ;-)
    Środkowa najbardziej mi się widzi, bo niby te same a każda czymś się różni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

All American Barbie 1991

Hej
W stanie dość trupim, trafiła do mnie Barbie All American. Lalka o pięknej urodzie poczatku lat 90.  Ogromna fryzura, krótka grzywka i fajna bizuteria to jej znak rozpoznawczy. Pierscionek i klipsy kolczyków ma takie same jak Totally Hair. O to jak udalo mi się ją odswieżyć....

Barbie Hollywood Nails 1999

Witam:)
Dziękuję za miłe przywitanie po dłuższej nieobecności. W sercu dzieje się teraz dużo dobrego, to i lalki poszły w ruch. Dziś przedstawie bardzo ciekawej urody Barbie. Jest to model Hollywood Nails z 1999 roku. Pamiętam ją jako młody człowiek. Ale nie miałem wtedy tylu pieniążków by ją kupić. Dziś trafiła do mnie z odzysku za grosze. Za to w idealnym stanie. Daleko jej do stylistyki lat 90, jest dość mroczna i zimna. Podkreśla to jej makijaż jak i fryzura. Sam strój jest genialny mimo iż nie kompletny. Twarz to ładna odsłona Generation Girl i jej ona idealnie pasuje. Ta lalka zostanie u mnie na dlugo:)

Barbie Superstar 1977

Witajcie.Z powodu prywatnych roblemów nie było mnie tu bardzo długi czas. Na niczym nie mogłem się skupić. Na niczym mi nie zalezalo. Jednak myślę że to co najgorsze jest już za mną. Wracam tu z nową lalką która była największym zaskoczeniem zestawu 10 lalek. Zestaw ten upolowalem na allegro kilka dni temu. Kosztował mnie bagatela 40zl za kilka sztuk lalek. Glowna gwiazda zestawu jest  Barbie Superstar. Przybyła do mnie w stanie bardzo trupim. Jej głowa była nadziana na inne klonowe cialo. Na szczęście w zestawie było też jej oryginalne cialo bez peknietego haczyka. Sprawnie udalo mi sie ją naprawić i przywróci dawny blask. Lalka jest z 1977 roku i jest to pierwsza Barbie z rozchylonymi ustami moldu superstar. Jednoczesnie to najstarsza mieszkanka mojej kolekcji. U mnie dostała długa różowa suknie od Mattel. Po porządnym SPA Barbie Superstar znów jest gwiazdą...