Przejdź do głównej zawartości

Posty

All American Barbie 1991

Hej
W stanie dość trupim, trafiła do mnie Barbie All American. Lalka o pięknej urodzie poczatku lat 90.  Ogromna fryzura, krótka grzywka i fajna bizuteria to jej znak rozpoznawczy. Pierscionek i klipsy kolczyków ma takie same jak Totally Hair. O to jak udalo mi się ją odswieżyć....
Najnowsze posty

Wonder Woman

Diana Prince
Czyli Wonder Woman to popularna wojowniczka z cyklu komiksów i filmów. Żyje w tym samym universum co Superman i Batman. Tymczasem moje całe dzieciństwo to Xena - Wojownicza Ksieżniczka, a wiec kobiety z mieczami uwielbiam. Lalka która przyjachala do mnie z U.S.A to wyrób Mattela. Jednak nie jest to Barbie, ale raczej figurka filmowa. Na pudelku brak napisu Barbie. Sama lalka zaskakuje bardzo atletyczną sylwetką i uczesaniem. Jest oczywiscie wielkosci okolo 30cm i posiada fajną artykulacje. Jak za tak nie wysoką cenę jest bardzo starannie wykonana. Jej dkuga suknia jest poprostu genialna. Z tylu na plecach ma wszytą szlufkę by Diana mogła ukryc miecz na balu. Sam strój nawiązuje własnie do takiej sceny z filmu (zdj na końcu) A o to moja Wojownicza Amazonka ...

Barbie Magic Dance 1989

Witam.Za skromne 11zl przybyla do mnie wspaniała Magic Dance Barbie. Brakuje jej tylko kolczyków i długiego trenu. Lalka przyjechała prawie czarna z brudu. Ale po domyciu i dopraniu okazała sie w cudnym stanie. Barbie moze iść na bal lub stać się baletnicą w zalezności od tego jak zestawimy jej ubranka. Jeśli ktoś posiada brakujące elementy, prosze o info :) Zdj marnej jakosci przez brak slonca :(

Totally Midge

Totalnie słodka Midge korzystająć z ładnej pogody wybrała sie do pobliskiego parku...

Melancholijny spacer

Teresa w nowej blond odsłonie ,wybrała sie z swoim pupilem na spacer. Dzis jest bardzo ciepło ale i szaro. Pogoda przypomina początki wiosny, a przeciez mamy grudzień. Teresa nadal żle sypia mimo iż mineły juz trzy miesiące od zerwania. Może nowy rok przyniesie pozytywne zmiany w jej sercu .....Terese a raczej Barbie Cukiernika dorwałem wczoraj w Auchan na wyprzedaży. Kosztowała całe 25 złotych i mogłem wybierac między  kilkunastoma wersjami tego samego modelu. Kazda była inaczej odmalowana, jedne troche krzywo, inne troche dziwnie. Wybrałem najładniejszą. Jej niskie ciałko zupełnie do niej nie pasowało więc dostała ruchome fashionistas (okropne miala to swoje). Teresa ma ciekawą urode, widać że to piękna brunetka która zbłądziła i przefarbowała się na blond. Ale mimo wszystko i tak jest ładna, a wam jak się podoba?  Ja bardzo chciałem ją mieć. Ps. @barbie.poland to moj instagram ;)

Barbie Basic nr 9

Podczas zakupów online można naciąć sie na oszustów. Ale czasami trafiają sie perełki. Takim znaleziskiem okazała sie Barbie Basic z numerem 9. Piekna chlodna blondynka o moldzie Diva. Kupilem ją nagą ale za to w idealnym stanie za ... 10zł.  Na szczeście mam idealną kreacje dla niej. W ciele mm jest coś naprawdę pociągającego. Cała lalka jesr bardzo seksowna, więc dostała imie Christina bo kojarzy mi się z Christiną Aguilerą. Jak wam sie podoba? Mam ochote na nastepne basic.

Królowa Śniegu