Przejdź do głównej zawartości

Barbie Pretty In Plaid 1998

Siemka
W tym tygodniu buszowanie po pchlim targu i po lumpeksach nie przyniosło żadnej nowej lalki w moich zbiorach. Dlatego dziś pokaże pierwszą Barbie jaką znalazłem na ryneczku. Była to Pretty In Plaid z 1998 roku. Ta Barbie posiada mold Mackie a moja ma rude włosy. Nie wiem dlaczego, ale mam wrażenie ze lalki z tą twarzą są bardzo nie doceniane przez kolekcjonerów. Ja akurat ten mold bardzo lubie i uważam go za przepiękny. Moje dziecinne kolekcjonowanie wypadało wlaśnie w okresie wielkich zmian wyglądu Barbie. W latach 1995-2000 nabywałem najwiecej lalek playline. Przyzwyczajony byłem ze Barbie nie jedną ma twarz. Do dnia dzisiejszego Mackie mają dla mnie w sobie coś magicznego i przyciagającego. Bardzo lubie lalki z takimi zamknietymi ustami. Moją Barbie znalazłem w bardzo dobrym stanie i w pełnej biżuterii. Po małym SPA zostawiłem jej rozpuszczone włosy które w oryginale były upięte w wysoki kucyk. W tej fryzurze przypomina mi Gillian Anderson z Archiwum X. Oto moja Mackie ...

Komentarze

  1. ooo - i ja mam słabość do tego pysiałka!
    w wersji a la Gillian najcudniejsza!

    muszę w końcu poświęcić post wszystkim
    moim Mackie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna lalka. Te włosy rude..... Ta buźka z której emanuje spokój i mądrość..... Szkoda, że nie jest żywa, bo byłaby gwiazdą.

    Ekstra pasuje jej żółta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielbię mold mackie... Dla mnie uczta dla oczu :-) W tym zestawieniu aż trudno powiedzieć, kto wypada najkorzystniej.. wszystkie są wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie prezentuje się wśród swoich koleżanek, bardzo ładna lalka ,chyba też ją mam tylko w orginalnej sukience
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również lubię ten mold i ostatnio nawet bardziej skupiam się na wyszukiwaniu egzenplarzy playline z lat 1998-1999. Kilka już upolowalam wiec predzej czy pozniej ujrzysz je na moim blogu.
    Twoje sa wprost przesliczne. Uwazam ze kazda lalka na ciele tnt z wloskami innymi niz blond to prawdziwy rarytas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne <3 Choc bardzo lubie lalki z mldem mackie to nie mam ich az tak duzo w swojej kolekcji...moze jakies 10 :/ Glownie zbieram barbie od poczatku do poczatkow lat 90 :) Oczywiscie sie trafiaja i inne ale nie tak czesto ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowe Ja

Teresa przeszła metamorfoze. Ostatni rok ciężko nad sobą pracowała. Nad kondycja i fizyczna i psychiczną. Madtrzejsza o nowe doświadczenia z większym optymizmem patrzy w przyszłość. 

Barbie Teresa Hollywood Hair 1992

Oto wyjątkowa Hollywood Teresa z 1992. Ubrałem ją w idealnie pasująca sukienke od Mattel. Poznaje ktoś co to za kreacja? Na żywo Teresa jest bardzo piękna a jej włosy zachowane idealnie. 

Cat Burglar Barbie by Christian Louboutin 2009

Oto zupełnie unikatowa u nas w kraju Cat Burglar Barbie by Christian Louboutin z 2009r.  Jest zupełnie hipnotyzująca i oszałamiająca. Skórzany strój jest na jej ciele uszyty bez możliwości zdjęcia go. Barbie posiada w stroju tez kaptur z otworem na włosy. Natomiadt rękawiczki i skarpetki są namalowane. Cały wizerunek jest tajemniczy i bardzo seksowny.